Just a letter for me. 


Dear :
    You can visit this website (http://www.knut-online.com/) to see the famous bear in the world.  It is so cute as you are, isn't it?  It is so good to hear that you have been putting down the sad and unhappy thing to you.  Wish you happy forever, and meet your Mr.Right as soon as possible.
    Good luck and have a nice weekend.
 
Best wishes,

--

我同事寄給我的一封信,讚揚了一下我努力了一個月的成果,
嘗試用比較豁達的心態來看待沒有人愛的日子。

學習如何寵愛自己,試著把自己往「好」的方向推進,
也許我並不期待我的對先生何時出現。

至少現在,品味享受一個人的生活,
製造跟自己相處對話的空間,練習如何多愛自己一點。



arrow
arrow
    全站熱搜

    dreizehn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()